söndag 20 maj 2012

SISTA DELEN AV FRÅGESTUNDEN

Anonym
du klagar ofta över att dit hår är kort, hurudant skulle dit drömmhår vara ?

+

nån i skitet ?
- mitt drömmhår skulle vara likadant som nu men massor längre , sku villa ha mitt egna hår pga de e naturlockit men de sku få lov o va långt !  och din följande fråga förstår jag ej , vill int kanske heller förstå ;)

Anonym
va hände me dig o tony och dig o sebbe ? o e ni alltså ihop igen me bamse ?
- de hände va de hände , ganska personligt saker som int hörs till alla . Men de finns pojkar som kan såra vissa några hårt med att göra saker med andra och annas också vara totala idioter :) men de e saker som int hörst till hela världen. och nej vi är inte med bamse längre , men de e saker som inte hörs heller till alla :)
mima
va ha du fö sommarplaner? :D
- bara att ja int ska sluiba hela sommaren , fö de kan va att ja alri mer ser vissa männsikor om jag far till borgå så ja ska fira massor me tid me kaverin :)
Anonym
rik och olycklig eller fattig och lycklig ?MOTIVERA!

berätta hurudan din drömmkille skulle vara ?

- helre rik och olycklig , skulle köpa lycka till mig .. saker som gör mig glada o sen sku ja köpa vänner , nu blir man på nåsätt lycklig :-D

drömmkille sku då vara pålitlig , snäll , snygg , rolig , sån man sku kunna tala me om allt , man sku aldrig ha det tråkit tillsammans och nån som sku trösta dej nä du e ledsen och skydda dej från den onda världen :)

jo ja vet DE E DRÖMMKILLEN DE !


tack för alla frågor ni ställt, kommenttera och skriv gärna om de e nåt ni vill veta mer om eller nåt ja ska blogga om , tack och hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar