söndag 20 maj 2012

Frågestund DEL 2

hmmhmm.. ja kmr me samma fråga som ja ha ti typ alla xD
va e dom 5 bästa & 5 sämsta sakena me dej själv?
o om du sku få ändra på en sak i ditt liv just nu, va sku de vara?
- fu ... fem bästa är då kanske att jag är ganska social , helt rolig också , pålitlig ? , försöker mitt besta att hjälpa kaverin men de e int alla sen som accepterar de och att ja e lat <3

dåligaste är då att ja har dålig ensivaikutelma av största delen , men märker nog sen om dom e ass eller int ! , ja blir lätt störd på människor , om ja hatar någon människa hatar ja den så in i helvetet ( men de e nog int en dålig sak) , ja svär kanske lite förmycket ibland och ja hatar städa :)

o de som ja sku endra på vet ja int om ja vet så e de ganska personligt sekert ! :)

marja65
Röker du? Och festar du mycket?
Berätta om din familj :)
- tror det är min egna sak isåfall om jag skulle röka eller inte . Ja festar inte för mycket , då när jag har råd att festa :) ööö ja bor me min pappa och min bror i nupuri , pappa e gammal och broidin fyller snart 18.
petra

 
 
 
 
 
jannina
Anonym
5 snyggaste muijjan o jätkän från din skola?
- haha de besta e att man vet att de e nån från min skola som skrivit denna kommenttar :-D

anna
GIRLS : stina (var redan i andra inlägget PT 1) , jannina , anna , carla , petra
carla












oskar
jaki
victor
                                                         
BOYS : nikke (va också redan), oskar , jaki , 
ode (finns inge bild) , victor


favoritord?
bästa dagen i ditt liv hittils?
vad har du för mobil?

- FAVORIT ORED ÄR ABSOLUT : NOG
bästa dagen , finns många :)
telefonen jag har är samsung galaxy ace , skit fjong köp aldrig !

har ingen blogg
Hur skulle du förklara din klädstil med 3 adjektiv ? - normal, liten , ofärgrann
Favorit färg ? - vit typ
Favorit klädbutik ? carlings
Vilket land skulle du vilja bo i ? - idk , om ja måst välja av de landen ja besökt så turkie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar