söndag 20 maj 2012

Frågestund DEL 1

fick mer frågor en va ja trodde ja sku få , har förstökt svara på det bästa sätten jag kunde :)

Daniela
HEI ! din blogg e kiva , skulle du kunna sätta en bild av dig hit när du var liten .. ps hur gammal är du ? 8)
 - tack , kiva att du tycker om den . Jag är 15 och fyller 7.6 , 16 år :) Här e också bilden av när jag var liten , är typ 3-4 år på bilden :)

Anonym
vad gör du fö att din hy ser så perfect ut ! vad använder du för smink eller saker som håller din hy bra ? o:: amazing !
 - i själva verket är det inte så lika perfect som förr , har börjat få finnar : ( ja brukar int sminka så massor typ mascara och ögonbrynspenna är mina dagens smink , om jag är påväg nånstans så kan jag i mellan ha någon smörja i ansiktet och sedan typ ögonskugga också . Använder int rikit nåå spec till fejsset , bara ibland nåå kosteusvoide :-D


1. Nänm några personer som har påverka dej djupt ((: (behöver int ha träffa dom, kan va din närmaste vän, nån som du ha tahttp://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2849941786540251030#editor/target=post;postID=4627902599345309204ppa kontakten me, whatever) ba dom som ha påverka dej mest på någo sätt (: Gärna också varför/hur dom har påverka dej!
- de va en lite svår fråga , men såklart har mamma påverkat mig massor .. vill vara som hon <3
men en av mina vänner har påverkat mig massor och det är trine , det är jätte svårt att förklara värför . Men jag hoppas att alla skulle ha en vän som hon , har tappat kontakten med henne lite grann , men hoppas hon bara vet att ja tänker på henne jämt och är ennu också så viktig för mig !

2. Sku du kunna plastikoperera dej? I såfall vad och varför??
- haha mymme ! jo jag skulle kunna , silikonbröst sku vara mega najs .. och motiveringen är för att då sku man ha ennu större , hah !
 
3. Snyggaste/vackraste flickan + pojken du KÄNNER!
- oj skit , så svår för att ja måste känna männsikan + jag tycker inte om och jämnföra mina kaverin med utseendet . men måst seija av flickorna att sara eller stina .. sååå vackra !
stina !

hmmm och pojkarna ...?
måst säga att sebbe och nikke .

 

nikke
sebbe












sara !



Varifrån har du köpt dina hårförlägningar?
Berätta om dina närmaste vänner? :)

Va e dina planer efter högstadie?

Kram!
 - hårförlängningarna är köpta från Rapunzel of sweden .Mina närmaste vänner just nu är jannina, ceci & saga . dom tjejerna ha jag spenderat massor med tid på sistone ! alla kan ja lita på och alla är juvliga  :)
Planerna efter högstadiet är att åka iväg till BORGÅ och skola mig till mode-artesan :)


2 kommentarer:

  1. FAAAAN int kan du skaffa silikoner, då blir du ju kunno booooom, o sen måst ja gömma mej i nån grotta fö ja känner mej så platt ))': yhy

    SvaraRadera