tisdag 21 februari 2012

tröööött

mitt fina maffiga inlägg som ja skrev förra gången tycktes int komma , bara rubriken .. fuck it.
men joo veckoslute har då vari jätte chill å lördagen va ja övernatten hus saga .. spela sims o blev addicted ti de ! på lö va vi överallt i världen ända till kökkeli !!! men på kvällen gick vi ti ecka o drack .. bada bastu talande osv jätte chll !!





har tyyp 200 bilder av denna kväll så satt nu dom som va i början av albume xd

vaknade då igår klockan 9 på morgonen och började städa + lagade mat till pojkarna :) ojså ja e juvlig ..
min bestis <3

resultat av städningen !

köket fick jag jobba mest med , men snyggt blev det :)

och sååå snygg va ja när jag städade
fick som belönin en pizza av ecka , chillade hela dan osåå planerade att skulle ha drucki imorgon tills min pomo ringde o sa ' hei kan du i ställe komma till klockan 7.00 på jobb imoron ' ...... OJfan ja glömde jobbe bort , blev inge drickande ti mig .. men ecka hade ändå fest och gissa om ja fick sovit ..
ni gissade rätt NEJ eftersom en jävel ruben sprang omkring med en sak som liknade en trumpet o hade så fittit ljud och så kom alla jämt och hoppa på mig ..






stäg endåg hurtig som jag är och gick iväg till jobbet .. jo förrästen så jobbar ja på halmes bageri som nån kundbetjänings typ :P
kom fö par timmar sen hem o ska nu ba sluiba hidååå :)

3 kommentarer:

  1. alla kemun du går på se just jees uut ! :)))

    SvaraRadera
  2. dom e nog allti helt super jees ! :) men de e porukkan som gör de kiva :p

    SvaraRadera