onsdag 15 februari 2012

SVART TILL FRÅGESTUNDEN :)

Jag ställde då upp med en fråge stund för en vecka sen , underligt mycket frågor har det nog kommit .. Trodde de int sku kma så mycke och har tagit bort några onödiga frågor , men jep här har ni då svar till era frågor:

 Mymme frågar : VÄRFÖR ÄR DU SÅ OFTA SJUK ? :DDDDDDD
                           
- jaa aa , de vet ja int .. eller no jo ja har ju helt skit dålig resistens tror ja de heter eftersom ja dricker int någo actimel juttun eller äter nå vitaminer + ja har aldrig tillräckligt med kläder på mig fast jag försöker sätta så mycket jag kan på mig vare morgon men aldrig så lyckas jag till med dett .. 


Anonym frågar : haar du nåån nyyy i siktee?? ;)

- kankse , kankse int .. men dehä me pojkar får nu ennu lite vänta :)




Anonym frågar : minka laisii pikkareita sa kaytat

- hahah okej dehä va den roligaste frågan ja fick på hela veckan :D:D joo men för att vara ärlig då så hipsters eller strings ..


Anonym frågar : Va tycker du om homosexualitet? tycker du Kinsey skalan e ett bra sätt att mäta sexuell läggning? http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
hu straight eär du enligt denhä skalan?

- Jag tycker alla människor skall få vara sig själva så homosexualitet är för min del okej , har inget imot homosexuella :) Och jag har ingen aning om Kinsey skalan är ett bra sätt att mäta sexuell läggning för att ja fattade inte hur hela skalan används , och inte mäter man sin sexuella läggning eller .. man bestämmer ju själv om man e ? : D enligt skalan vet ja inte hur straight jag är eftersom jag inte förstår hur man ska se på skalan , men jag är endast intresserad av pojkar (=

Anonym frågar : Din blogg e helt awesome ,  kiva o läsa ! var brukardu shoppa love your clothes !

- Tackarr , de e kiva att nån diggar bloggen .. och mina kläder shoppar jag för det mesta i h&m ( för det är där mina egna pengar räcker bra till hehe) .. och så kan de hända att jag nångon köper av seppälä eller lindex .. brukar nångong också på kirppis o titta om man sku fynda någo siisti ! :)

Anonym frågar : du e snygg, rintsikkakoko ? ;)))

- Tack + skärp dej ( =

Anonym frågar : vad är det roligaste du någonsin gjort?


- de finns helt massor me roliga saker ja har gjort , kan inte komma på just nu det roligaste när det finns så massor men en av de roliga som kom i huvudet var när jag, sosse o saga var någon på 5 typ vid oittans när det just hade blivit vår och det var så sjukt kallt dedä vattne men vi va sen modiga me sosse o gick o simma o sen skuffa vi sosse ennu i de iskalla vattne me saga , de va en sjukt braa o kiva dag ! :)

Marica frågar : kiva blogg ! va e din favorit låt ?

-Tack, no int ha ja nu sådä rikit en favorit låt men en sång ja tycker massor om och kan int sluta lyssna på är System Of A Down - Aerials

Anonym frågar : sku du kunna laga en bättre bild på din tatuering ? :) tänker du ta någon tatuering kanske till ?
- Vet int om du missat denhär bilden , men de e bästa bilden ja har av min tatuering på denhär skit datorn.. och jo ja har tänkt på en ny tatuering där vid revbenen , ett stort kors skulle jag vilja ha där och sen en liten text :) tar kanske på våren om jag vågar eftersom har hört att det tar jätte sjukt :/ 

har du någå modetips till våren? ;)
hmm jag modetips xd int följer ja i nåå tidningar mode eller någo , köper de som finns i butiken .. men nåå blommit e ju allti kiva ti våren och jag älskar ljusbruna färger så nåt sånt :p

Vickyy frågar : Tänker du hålla din sidecut? elr hu de nu skrivs :)
Någon i sikte? ;)

- ja vet int om ja tänker hålla den , ingen aning faktist .. har int årkka klippa den på en stund .. först sen nä den börjar se helt fö förjävlig ut så tänker ja fundera om ja ska ha den bort eller inte .. men tror nog sekert den far bort :p
och någon i sikte frågan har du svaret till uppååt ^  

Anonym frågar : Bästa pojkvännen du haft? :)

- tänker nu inte speciellt säga vem har varit den bästa och i självaverket vet ja inte svaret till denna fråga heller , alla har ju varit trävliga på sitt egna sätt så länge de nu ha räckt :)


Tack fö att ni ställde upp ! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar