lördag 25 februari 2012

måst säga att ja saknar dig ibland.

altså på torsdagen for ja då ti benu och dricka de va sjukt kiva kväll, träffa människor man int hade sätt på en tid :)  ..
förutom att jag förlora i juomapeli.
va me i jai ho.
drack för mycket.
spydde.
somnade på vessagolvet.

så på morgonen hade man ganska sjukt i ryggen , men helt samma :) gick sen iväg ti stan nångon klockan 2 och träffade sosse där , shoppade en kavaj och en huppare :)
H&M ca 20 e

seppälä 10 e

vi träffade sen juuli också i stan och gick omkring i butiker :p sosse gick hem och jag och juuli åkte iväg med sporan till lill hoplax och sku hitta studio glamoure . Vi hittade den också , va där och lagade mina franssar :)
jag hade en eest som laga dom och hon had så dåli finska att de enda ja fatta va hon sa va att ' svaga franssar , läkare , 3 veckor tillbaks ' ... så altså wtf va händer de me mina franssar !!! ?

och idag har så alltså min outfit varit såhär snygg , eftersom har bara sovit hela dan + tagit ego pictures :)

2 kommentarer:

  1. Hei kan man muute fa ti bastun om man ha söndäna ripsen ? :D btw fin ögonfärg o.O

    SvaraRadera
  2. tack petrus ! ja ha nog iaf fari ti bastun .. vet int om man får men .. fo nu iaf : D

    SvaraRadera