söndag 25 september 2011

KONFFIS

nojoo såhä fort bare berättar ja om mitt liv på sistone . På torsda va ja i stan me janni , köpte högklackade skor till konfisen , ah älskar dom <3 o så köpte ja en skjorta . Efter att ha varit i stan gick vi på en glass med bella , sen kom annika,eke och mia dää o sen va vi me me dom :)
Fredagen va helt kiva , tills ja moka . Men altså va hus gyllis o doka . Vaknade på lörda morgonen från lilla vessans golv, o hade ryggen  satans sjuk .
OOCH idag va de min konffis , kyrkkan va lame . Ecka , tedi , riku , bero , mymme o saga kom på min konffis ...
Av ecka fick ja en vit marimekkos nessesär , riku & bero 2 kaktusar ( o den ena felde ja just på min hand så de blev några taggar fast i mitt finger) av mymme en bit till thomas sabo armbande <3 och till sist men inte minst ... av tedi stringin som va storlek 42 ...... ja måst börja äta mer : D Men joo de va kiva att ni alla kom !
Gick efter konffisen en stund ut , men de va jätte kallt så kom ganska snabt hem :)
HÄR E LITE BILDER FRÅN FRE OCH JA SÄTTER KOFFIS BILDER SENARE :)

simon och riku

bero camu cape

GYLLIS DA BOSS

alex cierny simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar