söndag 4 september 2011

JEES DAG

På morgånen passa vi me tedi att vi sku fara ti mäkken , ja gick i duschen o såhää .. o han tyckte de too jätte länge fö mej .. Ja fick så brottom när han int årkka väntta att ja sheivade halva ögonbryne bort (Y) hah duktit ! O sen just när ja va påväg och startta hemmifrån kommer pappa upp till mitt rum o seijer ' lotta kom o titta & ta din kamera me ' . Ja baa ' hmm öö jo ' . Sen gick vi till min storebrors rum o ja titta ut av fönstre o där sto två får på vår gård och åt gräs XD ja skratta ihjäl mej :D
No men ja gick ti mächen  o sen va dä lite alla . Sen gick vi ti nån sportplan o va där hela dan . Va hos min moster och lånade ett par skor som ja skall ha till konfirmationen :) och så va ja också i min halvsysters nya kämppä :) Sen va ja ute på sportplanen , de va kiva daa fö vi baa riehu massoo osv . Ja blev bärd &slängd typ 24/7 på marken fö ja e så liten o de e kiva o gö de just ti mej ...Hej c'moon ja e 163 cm ! JUST LÅNG ! + ja bärde theo på reppari o han e tyyp 195 cm ? :D

min vän theodora <3 
Nojoo men imoron ska ja söka janni på måronen o så far vi ti skolan o efter de o moikka på halv syrran och sen ti sello fö måst skaffa en kavaj ti min klänning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar