söndag 4 mars 2012

Vem beundrar jag top 4 kvinnor

man frågar mej allti ibland att vem jag beundrar , blev frågad de igår när ja va i bamses garage.
top fyra kan vara svårt men skall försöka :-)

4. Megan Fox

- människor som känner mej vet hur mycket jag avgudar hennes utseende . Så snarare sagt så beundrar ja hennes utseende , jag vet ingen vackrare kvinna en megan . Många tycker Kim Karshadian är snyggast , men min åsikt är att hon är en nolla jämförn med megan fox :)



3.  Adele

- Adele har fått mej o förstå massor av saker här i livet med att läsa hennes sångers texter osv. Hon har den härligaste sångrösten jag vet !



2. Kate Winslet

- mer känd från filmen titanic. Jag har beundrat henne sedan jag var så liten att jag inte minns , ja kommer ihåg när jag såg första gången titanic filmen och ja tyckte hon var så vacker .. sen blev ja sur på min bror när han sa att ' du kommer aldri träffa henne sluta tala om henne ' .. sen blev ja så lässen och han hade sant :-D


o första platsen tar min älskade mamma
Bara för att det är min mamma säger jag inte det här , om mamma int sku va min mamma men ja sku veta henne sku ja sekert vara av samma åsikt . Texten ja nu skriver kommer så innerst inne från hjärtat mitt. Beundrar denna härliga kvinna eftersom har ALDRIG i hela mitt liv träffat en så stark människa och som visar så mycket kärlek till alla fastän inte själv har mått så bra , det här kallar jag att vara en stark människa och visa hur mycket man bryr sig . Jag har lärt det av min mamma att fastän man själv mår skit , måste man kunna tänka på positiva saker också , vara glad att man har människor runt dem och försöka hjälpa dom best möjligast att dom inte skall nå samma känsla som dig .. det finns så massor me saker jag ännu skulle ha kunna lärt mig från mamma och detta skulle betyda att ja sku sekert beundra henne så mycket mer . Men tiden gick för snabbt , men mycket har jag lärt mig och kära mamma min jag älskar dig <3

4 kommentarer:

  1. i agree.. fast ja kanske int kände din mamma nåå mega bra men ja vet ba att hon allti va så pupsi o mega snäll o allt! :)) <3 o hon kalla oss int iaf ti maskaa!!!! XD

    SvaraRadera
  2. jep <3 mumi e vitsi av sig XD

    SvaraRadera
  3. Jag bara en gång sätt din mamma och de var då du kom till oss på femman , men enndå kan jag förstå hur fin mamma hon var till dig! :) det kom faktist torar i ögonen när jag läste det här ...

    SvaraRadera